tiistai 2. syyskuuta 2014

Korttiteline täyttyy

Nyt on teline tyllätty täyteen.
Muutama vapaa paikka löytyi vielä takaa, mutta niissä on valmiiksi väritetyt kuvat odottamassa.
Teline on kiva ja kaunis täynnä, mutta kyllä se on iso! Mutta kyllä mä sen aina johonkin nurkkaan työnnän, kun on edessä. 

Taustalla näkyy osa uusista korkeista kaapeista, johon jatkossa saan toivottavasti jemmattua nopsaan mun askartelutavarat, kun tulee kiire siivota jäljet. 
Myin viime viikolla netissä mun antiikkipetsatun viinihyllyn, jossa oli vain muutama avohylly tavaroille. 
Nyt säilytystila on kivan näköinen ja super hyödyllinen.  I just love it!

Nyt täytyykin kaivaa taas leimat ja värit esiin, mulla on muutama korttipyyntö odottamassa. Ja jännä juttu, tästä telineestä ei löydy toiseen tilaukseen sopivaa korttia, vaan mulla on siihen just sopiva leima odottamassa toimintaa.
Ehdin tänään just vähän leimata ja ehkä värittää, ennenkuin koris alkaa. Susijengi huutaa auuuuu!

Hyviä askarteluja, meille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!