sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Vesileima töihin + pari juttua

Heips! Olen innostunut.
Tilasin netistä vesileiman postauksiin.
Kait sellaisen olisi itsekin voinut tehdä, mutta hei, en mä kuitenkaan mikään taikuri ole. 
Nyt pääsin helpolla, valmis siisti jälki ja hinta ei todellakaan päätä huimaa. Täytyy vaan yrittää muistaa lisätä se tuleviin kuviin. En taida vaivautua opetella miten sen saisi vanhoihin kuviin laitettua.

Ja tilasin samalla kortin taakse leiman, jossa on nimi yms. Se on vasta tulossa postissa.
Mulla on jonkun verran niitä käsin tehnyt, handmade etc. leimoja, mutta kun jokaiseen täytyy vielä kirjoittaa käsin jotain, niin sitten se tausta onkin jo ruma. Yritin löytää pientä ja sievää leimaa, mutta en löytänyt ihan täydellistä mistään. Tämä on ympyrän muotoinen. Laitan kuvan sitten kun se tulee mulle.

Sain Paperellasta ja Paperinauhasta tulleet kuoret perjantaina. Oli kun joululahjaa ois avannut ( höh, vaikka itse tiesin mitä olin tilannut, blondi )
Vähänhän se olikin kun joululahja, koska oli muutama jouluinen juttu. Mikä noissa joululeimoissa vetää puoleensa? Niitä olisi ihan riittämiin, mutta kun saa jonkun vision, niin en voi mitään, sormi meni  tilaa näppäimelle. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!